Halloween Nails with Pumpkins

nedeľa, októbra 30, 2016


Ahojte! 
Tak aj ja tu mám pre vás dnes halloweenske nechty, na ktoré som sa celkom tešila. 
Ako podkladový lak som zvolila odtieň Coral Dawn od Astoru s krásnym  odtieňom, ktorý sa mi na túto manikúru presne hodil. 
Použila som na dva nechty tieto vzorované nálepky, ktoré sa mi ale opäť vôbec neosvedčili. 
Pracovalo sa mi s nimi ťažšie a čierny lak zatiekol pod nálepku aj keď som ju dosť pritlačila. Takže to bolo skôr zachraňovanie vzoru, ktorý mal vzniknúť.
 Na prstenník som aplikovala dve tematické tekvice a malíček posypala glitrami. 
Ajkeď to teda nedopadlo úplne podľa mojich predstáv, snáď sa vám výtvor bude páčiť :)  







You Might Also Like

5 komentárov

  1. Kdybych si nepřečetla, že nejsi s nehty spokojená, vůbec by mě nenapadlo, že by jsi mohla nebýt spokojená.. Mně se to moc líbí! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. creative nails
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juu rozkošné nehtíky.

    Na blogu probíhá soutěž o novinky E-style: wormake.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť