Catrice Naked Brown + Nail Vinyls bornprettystore

streda, novembra 23, 2016

Ahojte! 
Tento krásny jesenný lak od Catrice v odtieni Naked Brown som si lakovala naposledy pred rokom taktiež práve na jeseň.
 A tak som ho teraz vytiahla opäť a vymyslela s ním tento nail art.
 Použila som tieto šablónky  z bornprettystore a už to nebol taký fail ako pri halloweenskych nechtoch :D
 Tentoraz som už použila silikónovú podložku ( ktorú uvidíte aj v článku s novinkami) a jednoducho na ňu nálepky nalepila, pretrela bielym lakom, odlepila nálepky a vzor mi ostal na podložke. Potom som ho pretrela priesvitným lakom a počkala až to celé zaschne.
 Takto som si vlastne vytvorila vlastnú vzorovanú nálepku, nalepila ju na nechty a upravila odlakovačom a potom som to celé zalakovala.
 Pridala som aj na oživenie tieto oválne ozdôbky v jemnom odtieni.

Ako sa vám výsledok páči? :)






You Might Also Like

3 komentárov