Essence - The little Xmas Factory polishes

štvrtok, decembra 29, 2016

Ahojte! :)
Ďakujem za krásne komentáre k vianočným nail artom, veľmi ma to potešilo :) 
Ďalšie vianočné dizajny som nevytvárala, ajkeď som ešte chcela no nešťastnou náhodou zlomený necht mi pokazil plány. 
Rozhodla som sa preto skrátiť všetky nechty až na takúto pre mňa mini dĺžku, ktorú som mala naposledy veľmi dávno. 
Takže som si aspoň povedala že si nalakujem pravé vianočné laky.
No a nové dva laky z edície The little Xmas factory od Essence boli tou jasnou voľbou :) 
V Dm som si kúpila tieto dva laky v odtieni 02 Let's take an elfie a 03 Santa baby, keďže ostatné odtiene tam už neboli. 
Krásny ružový odtieň Santa baby sa skvelo lakoval no a pred bielym efektovým  Let's take an elfie som ešte naniesla jednu vrstvu obyčajného bieleho laku. 
Ako sa vám laky páčia? :) 






You Might Also Like

5 komentárov