NOVÉ LAKY, OZDÔBKY NA NECHTY Z BORN PRETTY STORE IX.

streda, decembra 21, 2016

Ahojte! 
Opäť ubehli 4 mesiace, čo som naposledy publikovala článok s novinkami.
Tento článok s novinkami bude posledný za tento rok ale bude to naozaj mega dlhý článok s kopou krásnych vecí na nail art :)

 Keďže posledný novinkový článok bol v auguste tak odvtedy som samozrejme niektoré laky či ozdoby už použila v nail artoch a tak ste ich už mohli vidieť.
Napríklad tieto krásne holografické laky: ružový, fialový.

Čo som ale ešte neskúšala, je tento lak z ebay v rozkošnej flaštičke :D 
Veľmi sa mi páči tá farebná kombinácia, ktorú glitre majú a ešte k tomu stál iba niečo okolo jedného eura :)

 Tento krásny pieskový lak v odtieni 08 Azzuro využijem asi v nejakej mrazivej mani :)
 Super úlovok z Dm- laky v akcii za euro a ten biely má skvelú pigmentáciu, takže ho veľmi rada používam, ostatné dva som ešte nelakovala.
 Ďalšie glitrové laky, nemohla som im odolať :)

Vodolepky nesmú v novinkách chýbať :)

 Tieto ozdobné kamienky som už použila v tejto a v tejto mani.
 Tieto pásky na nail art sa budú hodiť tiež :)

 Tieto priesvitné tipy sú skvelé, ak si chcem predstaviť ako bude vyzerať nejaký glitrový lak na farebnom, jednoducho ich len preložím cez seba a je to :)
V balení ich bolo 50ks a dajú sa pripnúť na ten krúžok, takže je to aj praktické.

 Glitríky ste už videli tu a tu :)

 Tieto vzorované nálepky ste mohli vidieť v tomto článku, no vtedy to bol pre mňa celkom fail pri ich použití :D Ale už som prišla na spôsob použitia, aby to vyzeralo skvelo a nabudúce ich použijem znovu a bude to super :)
 Odkedy som si túto úžasnú podložku objednala, stala sa mojou neodmysliteľnou súčasťou pri každom lakovaní.
Je skvelá, matná, má akurátnu veľkosť.
Na čiernom podklade si môžem vyskúšať, ako budú jednotlivé laky vyzerať a takisto aj na bledom podklade.
 Neodolala som tomuto krásnemu 'peru' s kamienkami a ozdobenou rukoväťou, ktoré budem používať na začisťovanie nchtového okolia od zvyškov laku po nail arte.

 Tieto nálepky som použila pri tomto nail arte :).

 Toto krásne balenie s 18timi sypkými glitrami ma hneď očarilo takže ich mám do zásoby a som zvedavá, či sa mi podarí ich niekedy minúť :D

 Niektoré odtiene sú si veľmi podobné, napríklad tie červeno-hnedé, no tie dva zelené sú úplne totožné.

 Keď mi naraz prišlo asi 8 balíčkov z bornprettystore, mala som predčasné Vianoce :D
Veľmi som sa tešila pri rozbaľovaní, toľko krásnych vecičiek pokope mi spravilo neskutočnú radosť :)

 Na recenziu mi prišli tieto 4 produkty a nail art pomocou pečiatkovacej doštičky ste už mohli vidieť v tomto článku :) .

 Tieto pigmenty sa stali v tomto roku veľkým hitom na gélových nechtoch, tak som si jeden holografický objednala aj ja. Síce ešte neviem ako presne ho použijem na svojich prírodných nechtoch, keďže väčšinou sa aplikujú na gél pod lampou...
 Ďalší priesvitný pečiatkovač do zásoby.

 Menšie pomôcky za euro nikdy neurazia :D

 Už sa teším na vyskúšanie tohto krásneho holografického laku  :)

 Ďalšia kopa parádnych vodolepiek :)
 Tieto by sa hodili na nejaký valentínsky nail art, čo myslíte?

 Na bornprettystore prebiehala úžasná vianočná giveaway, kedy odmeňovali zákazníkov za určité splnené podmienky. Ja som si vybrala balíček na pečiatkovanie a bola som nadšená, keď mi prišiel.
Takú doštičku s nádhernými vzormi som naozaj nečakala, k tomu 11ks rozkošných kartičiek na zoškrabnutie laku zo vzoru a nakoniec pečatkovač s galazy povrchom? Milujem bornprettystore ♥



 
 Ďalšie glitrové laky, asi som im v tomto období trochu prepadla :D
No ale posúďte sami, nie sú tieto kúsky nádherné?
 Každý kúsok je jedinečný, fľaštičky majú objem 6ml.



 Opäť sypké glitre v krásnom ruťovom a modrom odtieni  :)

V Dm som si kúpila z vianočnej edície Essence tieto dva laky v odtieni 02 Let's take an elfie a 03 Santa baby, keďže ostatné odtiene tam už neboli. Veľmi som sa tešila na ten zlatý lak, no bohužiaľ bol vypredaný a v iných Dmkách som po nich už nepátrala.

No a nakoniec najnovší kúsok, z rakúskej drogérie Bipa. Krásny červený lak značky Manhattan v odtieni 615 Be my favorite.


You Might Also Like

2 komentárov

  1. to je teda poriadna nádielka :) páči sa mi ten z ebayu, s rozkošným balením :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť