RIMMEL 402 URBAN PURPLE

piatok, decembra 02, 2016

 Ahojte!
Možno si pamätáte tento lak z minulého roka, keď som vám ho ukazovala v článku.
Po roku som sa rozhodla nalakovať ho pretože je to jeden z mojich najobľúbenejších (aj jesenných) lakov :)
Pôvodne som chcela vyskúšať matnú verziu a tak som si aj nachystala matný topcoat od Lorealu, nalakovala prvú vrstvu na palec..No ako to začalo schnúť matne, už sa mi to tak nepáčilo :D
Tento lak si askosi neviem predstaviť bez jeho krásneho lesku a tak som sa rozhodla nechať to tak, nepridávať ani žiadne ozdôbky a kochať sa iba lakom samotným. ( takže okrem holografických lakov to bola tentoraz jediná manikúra bez akéhokoľvek zdobenia :D ) 
Lak má naozaj nádherný odtieň, na umelom svetle ale vyzerá inak ako na slnečnom, čo môžete vidieť aj na spodných fotkách :) 








You Might Also Like

3 komentárov