Winter Nails with Essence 101 Jewels in the pool │Stamping nail art ❅

nedeľa, decembra 11, 2016

Ahojte!
Dnes tu mám pre vás pravé zimné nechty :) 
Pri tejto manikúre som použila ako základ krásny efektový lak od Essence Jewels in the pool , ktorý som pomocou špongie naťupkala na všetky nechty, ktoré už mali na sebe jednu vrstvu jedného modrého laku  ( ktorý mám už strašne dlho a nepoužívam ho)
Táto časť mi sama o sebe trvala veľmi dlho a tak som si ešte predtým vytvorila pečiatkovaním vzor, z ktorého som si spravila nálepky. 
Na tejto pečiatkovacej doštičke je veľa basic vzorov, ktoré využijete pri akejkoľvek manikúre, ja som si vybrala jednoduchý cik cak vzor a použila som naň biely pečiatkovací lak.

Doštičku môžete nájsť na tomto odkaze

Ako môžete vidieť, z Essence laku mi poriadne ubudlo :D ( čo je ale len dobre, aspoň som ho využila v tejto mani naplno )
Vytvorené nálepky som aplikovala na ukazovák a na malíček a ostatné som ozdobila kamienkom. 
Efektový lak sa nádherne ligotal a ja som bola z týchto nechtov nadšená, ako sa páčia vám? :) 









Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

1 komentárov