Essence 11 4ever young + Miss Sporty Candy shine glitter effect 005

nedeľa, februára 26, 2017

Ahojte!
 V dnešnom článku vám ukážem dva nové laky, z ktoých som nadšená.
Lak od Essnece má krásny odtieň červenej s názvom 4ever young a na nechtoch vyzerá aj samotný úžasne. 
Javí sa síce ako klasický červený lak, no v skutočnosti má ružový podtón a je naozaj krásny.
 Rozhodla som sa skombinovať ho s novinkou od Miss Sporty z kolekcie Really Me ( v ktorej je ešte jeden zelenkavý lak, ten ma ale veľmi nezaujal.) 
Tento lak má číslo 005 a je naozaj cukríkový :) 
Ako sa vám nechty páčia? :) 





 Na dennom svetle

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Oba odstíny jsou nádherné a kombinace je skvělá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kombinace těch dvou laků je fakt krásná ♥

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kombinace vypadá krásně, moc se mi líbí i ten topper od Miss sporty, asi i víc než v lahvičce, podle té bych si ho asi nevybrala.

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lak vyzerá super, mám rada pestré farby, pripomínajú blížice sa leto :)
    sledujeem

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super barvicka, pripomina mi leto, teplo a slunicko :)

    OdpovedaťOdstrániť