Born Pretty Chameleon Nail Polish 222

nedeľa, marca 26, 2017

Ahojte!
V dnešnom článku vám ukážem prvý z piatich produktov, ktoré mi prišli na recenziu z Bornprettystore.
Ako prvý som si vybrala lak, ktorý ma na stránke hneď zaujal a videla som, že je obľúbený aj u iných blogeriek. 
Ide o 'chameleon' lak, konkrétne s číslom 222 v nádhernej modrej farbe. 
Okrem tejto farby sú na výber aj ďalšie, no keďže modrú zbožňujem, vedela som, že tento lak bude ten pravý.
Pod tento lak je dôležité najprv naniesť čierny lak, aby výsledný efekt čo najviac vynikol. 
S lakom sa mi pracovalo skvelo, nemám mu čo vytknúť, veľmi sa mi páči. 
Natočila som tiež video, takže si môžete pozrieť aj proces lakovania.

Ak vás lak zaujal, nájdete ho na tomto odkaze. :) 



Na slnečnom svetle

Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Tak tato barvička vypadá velmi dobře! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úplně jsem se do laku zamilovala, barvička je krásná :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na modrú niesom, ale toto je brutálny odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fakt úžasná barva a je super, že nejdou vidět tahy štětcem :)
    No a četla jsem ten tvůj článek o těch vodolepkách, ale nejde mi pod to nějak komentovat, tak to napíšu sem :D S vodolepkama od BP mám taky zkušenosti, ty moje nesmrděly, ale měla jsem stejný problém jako ty. Vše jsem měla přelakované, ale i tak na druhý den jsem měla různé části odřené a pod tím jen tu základní barvu. Stává se ti to i u ostatních značek nebo jenom od nich?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy sa pod tým vytvoria bublinky a aj tie robia neplechu, alebo keď lak pod tým nie je dosť suchý.
      Zatiaľ som skúšala len od BP vodolepky ale už sa mi vždy pekne podarili :)

      Odstrániť