Cien Frozen Rose & bornprettystore water decals

streda, marca 29, 2017

Ahojte!
V článku s novinkami som vám ukázala decembrové úlovky z Lidlu, medzi ktorými bol tento lak.
Ide o lak Frozen rose a pripomína mi taký champagne odtieň. 
Ajkeď som bola naň veľmi zvedavá, už pri vyskúšaní som si všimla jeho nevýhodu, ktorú takéto druhy lakov majú - ryhovanie.  
Musela som tiež naniesť tri vrstvy, aby odtieň pekne vynikol a tým vznikli nepekné bublinky, ktoré sa nedali zachrániť ani zahladiť topcoatom.
 Škoda toho, pretože lak má krásny shimmer, zaujímavý odtieň, no takto to výsledné lakovanie nevyzerá krásne, ako by mohlo.
V tomto nail arte som tento lak skombinovala s vodolepkami, ktoré sa mi k tomu veľmi pekne hodili.
Ide o konkrétne tieto z bornprettystore
V balení sú dvoje vodolepky, takže tie s ružami využijem niekedy nabudúce. 
Z týchto mi tiež ešte ostalo na ďalšie využitie, pretože som ich použila len na štyri nechty .
Aplikovala som ešte ozdobné kamienky a výsledok bol hotový. 

Ako sa vám nechty páčia? :)
Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

4 komentárov