Lily flowers waterdecals from Bornprettystore

nedeľa, marca 12, 2017

Ahojte! 
Na vytváranie týchto nechtov som sa veľmi tešila, pretože táto kombinácia je podľa mňa úplne skvelá a vyšlo mi to podľa mojich predstáv.
Použila som krásne vodolepky s ľaliami z bornprettystore a na ostatné nechty som na biely lak naniesla glitrový lak značky Sweet Color. 
Ten obsahuje strieborné, fialové, zelenkavé a modré glitry a presne tieto farby sú aj na vodolepkých.
Celý proces vytvárania tejto manikúry si môžete pozrieť aj na videu, dúfam že sa vám bude páčiť :) 















You Might Also Like

6 komentárov

  1. Nádherné nehty a video je krásné, to jsi měla normální světlo nebo umělé?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne :)
      Normálne,to som vtedy vystihla krásne slnečné poobedie :)

      Odstrániť
  2. Vodolepky jsou opravdu krásné a výsledný nailart se ti moc povedl ♥

    OdpovedaťOdstrániť