NOVÉ LAKY, OZDÔBKY NA NECHTY Z BORN PRETTY STORE X.

streda, marca 22, 2017

Ahojte! 
V dnešnom článku vám opäť ukážem, čo nové mi pribudlo od decembra. 
Ešte pred Vianocami som si v Lidli vyhliadla tieto laky a peeling na ruky. 
Peeling mi vyhovuje a bol tiež za super cenu takže som rada, že som si ho zadovážila. 

Okrem peelingu ma zaujali tieto dva laky, odtiene Deep Red a Frozen Rose. 
Ako môžete vidieť, Deep Red je veľmi tmavá vínovohnedá farba a tú asi vyskúšam až neskôr, teraz na jar sa mi tento odtieň nehodí. 
Odtieň Frozen rose je veľmi zaujímavý a má krásny shimmer no už pri jeho vyskúšaní som prišla na jeho veľkú nevýhodu, robí ryhy. Viac sa o ňom ale dočítate v pripravovanom článku :)

Mamina ma potešila týmto lakom značky Evita s krásnym ružovo fialovým odtieňom, ktorý bude perfektný na leto :) 

Z Bornprettystore.com som si objednala tento rozkošný glitrový lak, hoci už mám aj jeho ružovo bielu verziu. 

Tieto dva laky ste mohli vidieť v tomto článku :) 

Ďalší krásny set mini lakov z Bornprettystore. V minulom novinkovom článku ste mohli vidieť glitrové laky, predtým jemné nude-ružové odtienie a tentoraz som si objednala takéto farebné so shimmerom. Na stránke majú viac takýchto setov v rôznych farbách, takže určite neodolám a ešte si objednám.

Nejaké nové laky z Dmky :) 


Vodolepky nesmú chýbať! :) 


Tieto mi prídu neskutočne jarné, jemné, farebne sa mi to veľmi páči :) 
Veľmi sa teším aj z týchto vodolepiek, je tu 12 vzorov s krásnymi farebnými prevedeniami :) 


Tieto vodolepky ste mohli vidieť v tomto článku. 

 Modrá farba je celkovo moja obľúbená a tak mi tieto kamienky hneď padli do oka :) 

Toto síce nie je iba na nail art, ale dá sa to využiť pri rôznom kreatívnom tvorení s papierom.
Tieto dierovačky som vždy chcela vyskúšať a tak som si objednala tieto vzory a som zvedavá na ich použitie. 


No a nakoniec vecičky z bornprettystore, na ktoré pripravujem recenzie, takže sa na ne môžete už tešiť :) 




You Might Also Like

4 komentárov

  1. Many goodies! Temix looks interesting and these rhinestones are pretty.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten modrý lak a všechny laky od Temixu! Musím je mít! Achjo! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow :D toľko úžasných vecí :) tie laky sú bombové :) som zvedavá čo z toho vykúzliš :)

    OdpovedaťOdstrániť