Spring nails

nedeľa, marca 19, 2017

Ahojte! 
Minulý rok som publikovala pod názvom Spring nails tieto a tieto nechty.
Tento rok som poňala jarné nechty úplne jednoducho, hlavnú úlohu v nich hrá krásny odtieň laku z kolekcie Temix The top ten z bornprettystore
Tieto mini laky majú 5ml ale nikde som nenašla ich konkrétne názvy alebo číslovanie. 
Každý jeden odtieň je krásny a s týmto prvým vyskúšaným som veľmi spokojná. 
Lak som naniesla v dvoch vrstvách a krytie bolo skvelé, tá jemná ružová farba ma proste dostala a príde mi úplne jarná :)
 Pridala som ešte ružové kamienky  a nechty boli hotové :) 
Celé som to zdokumentovala aj vo videu, tak snáď sa vám bude páčiť :) 












You Might Also Like

10 komentárov

  1. Velmi pekna farba, uplne sa hodi na jar.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, takéto odtiene sú krásne na jar :)

      Odstrániť
  2. Týjo ty tvoje nehty teď vypadají jak gelové :D Myslíš, že je to lakem nebo nadlakem?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľa ľudí mi to hovorí :D Používam skvelý topcoat Sally Hansen InstaDri tak to bude zrejme tým :)

      Odstrániť
    2. Ten jsem měla taky, ale tak úžasný efekt mi tedy nedělal :D

      Odstrániť
  3. Odstín je to nádherný, skvělý na jaro! :)

    OdpovedaťOdstrániť