Essence 38 love is in the air & floral waterdecals 🌼

utorok, apríla 11, 2017

 Ahojte! 
V novinkovom článku ste mohli vidieť nový lak od Essence a teraz vám ho ukážem 'v akcii'.
Som veľmi rada, že som si ho kúpila pretože má krásny sýty odtieň žltej, s názvom 38 Love is in the air, kryje skvelo v dvoch vrstvách a vyzerá parádne. 
Rozhodla som sa skombinovať ho s kvietkovými vodolepkami, ktoré sa k tomu podľa mňa veľmi hodili. 
Môžete ich nájsť na tomto odkaze (C 269) , ide o štvoricu vodolepiek za $0.99, takže sa to naozaj vyplatí.
Pridala som ešte zelené kamienky a nechty boli hotové. 

Ako sa vám páčia? :) 









You Might Also Like

6 komentárov

  1. Tohle je velmi pěkná žlutá barvicka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherná letní manikůra :-) moc pěkné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zrovna nedávno jsem ten žlutý lak swatchovala :D Ale na fotce bych ho nepoznala, vypadá fakt dobře :D A díky tobě jsem musela jít a nakoupit další water-decals, vždycky to vypadá moc pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť