Flower Pattern Nail Art Water Decal

štvrtok, apríla 27, 2017

 Ahojte! 
Ďalšou položkou, ktorú som si vybrala z Bornprettystore  na recenziu boli vodolepky. 
Tieto však nie sú farebné ale majú iba čierny obrys, čo umožňuje napríklad použitie rôznych farebných lakov ako podklad . 
Nachádzajú sa tam dva vzory a vodolepky nájdete na tomto odkaze
Ja som sa rozhodla vyskúšať opäť techniku dry marble a zhodou náhod som použila skoro rovnaké odtiene lakov ako pri minulom skúšaní tejto techniky :D 
Hoci som skúšala množstvo iných lakov, medzi nimi aj červené či ružové odtienie, zvolila som nakoniec túto kombináciu. 
Vodolepky som si nastrihala a použila ich na palec, ukazovák a malíček. 
Na zvyšné nechty som pridala ešte čierne ozdoby a výsledok môžete vidieť na fotkách :) 

 Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

7 komentárov