Manhattan 615 Be my favorite & floral water decals

nedeľa, apríla 16, 2017

Ahojte!
Nápad na tieto nechty som mala v hlave už dlhšie, pretože som chcela vyskúšať nový lak z Rakúskej Bipy, ktorý má značku Manhattan a jeho odtieň je 615 Be my favorite v klasickej červenej farbe. 
V minulom článku boli vodolepky, ktoré tvorili jednu štvoricu a tentoraz som použila ďalší kvetový vzor.
Farebne sa mi to k sebe veľmi hodilo, keďže tam boli červené aj ružové kvety, pod ktoré som dala ešte biely podklad. 
Ako sa vám nechty páčia? :) 

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Červená nepřestane bavit...a jen tak mimochodem, kolik těch nálepek na nehty ještě máš? :D Já jsem ve water-decals nováček a mám tak max. pět vzorů :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jsi opravdu nehtová královna...nádherné, jako vždy :-)!
    Ennepenne.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné nechtíky :) Ten odtieň je skvelý

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť