Miss Sporty 175 + silver nail glitter powder Bornprettystore

utorok, apríla 04, 2017

Ahojte! 
V poslednom článku s novinkami ste mohli postrehnúť aj tento lak od Miss Sporty v odtieni 175 a pri tejto manikúre som ho prvýkrát vyskúšala. 
Rozmýšľala som, čo vytvorím so sypkým glitrovým práškom zo stránky Bornprettystore.com  a napadla ma práve kombinácia s týmto modrým lakom. 
Tento glitrový prášok/piesok mám v najjemnejšom prevedení a aby lepšie vynikol, nenasypala som ho na lak iba tak. 
Vopred som si na podložku naniesla biely lak, na ktorý som prášok nasypala, pretrela priesvitným lakom a nechala uschnúť. 
Potom som si z toho nastrihala trojuholníky a tie nalepila na nalakované nechty. 
Ak vás tento produkt zaujal, nájdete ho na tomto odkaze

Čo vravíte na výslednú manikúru? :) 


                                              Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

12 komentárov