Rimmel Funtime Fuchsia & floral water decals

nedeľa, apríla 02, 2017

Ahojte!
Z týchto nechtov som sa veľmi vytešovala, pretože som po dlhej dobe použila jeden z mojich all-time favorite lakov Rimmel Funtime Fuchsia a k tomu nové kvietkové vodolepky.
Konkrétne sú to tieto z Bornprettystore a opäť sú v balení dva dizajny, čo sa za tú cenu veľmi oplatí. 
Myslím, že táto farebná kombinácia sa k sebe veľmi hodila a som zvedavá, ako sa budú nechty páčiť vám. 
Celý proces som natočila vo videu, ktoré nájdete na konci článku. :)


                                            Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Tohle se ti povedlo! :) Ted se takové nehty hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vodolepky vypadají vždycky super :D A obdivuji tě, že točíš i videa, protože mě jedno minuté video trvá sestříhat tak šest hodin :D :D To točíš mobilem nebo foťákem?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa to baví točiť aj strihať takže s tým nemám problém :D Foťákom :)

      Odstrániť
    2. Jo tak to máš dobré :D Já s těmi programy vůbec neumím takýe vůbec vyhledat něco na netu co chci udělat trvá dlouho :D

      Odstrániť
  3. Nádherná manikúra. Líbí se mi jak šťavnatá barvička laku, tak květinový vzor. Moc hezké :)

    Radu - Jarní soutěž o balíček přírodní kosmetiky

    OdpovedaťOdstrániť