Satin matte blue nail polish

piatok, apríla 07, 2017

Ahojte!
V minulom článku ste mohli vidieť modrý lak od Miss Sporty a keďže modrá je dobrá, hlavnú úlohu bude mať v tomto článku opäť modrý lak.
 Ide o matný lak zo stránky Bornprettystore, na výber bolo viacero farieb, no mne sa tento odtieň zapáčil najviac.
Momentálne je z 20 lakov dostupných 8 odtieňov, ostatné sú vypredané.
Tento s číslom 19 však majú a nájdete ho na tomto odkaze
S lakom sa mi pracovalo veľmi dobre, má dokonca aj jemný shimmer  (je vidieť iba zblízka)  a kryje výborne v dvoch vrstvách. 
Ja som sa rozhodla pridať ešte ozdobné kamienky aby manikúre dodali šmrnc.

Ako sa vám výsledok páči? :) 












  Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

6 komentárov

  1. nádherná farba :) matné laky sú super

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Týjo tak to je nádherná barva! Nemám moc ráda matné laky, protože většinou mají nějaký nedostatek (jdou hodně vidět tahy štětcem, nejdou rovnoměrne nanést, nic moc nevydrží atd.) ale tento vypadá fakt krásně :) Přetíráš tyto matné laky ještě nějakým dalším nadlakem nebo je necháváš jen tak?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda že ten lak potom veľmi dlho pekný nevydrží, ja som nedala matný nadlak .

      Odstrániť