China Glaze In the near fuchsia + holographic glitters

streda, mája 03, 2017

Ahojte! 
Dnes tu mám pre vás manikúru vytvorenú s ďalším produktom z Bornprettystore.
 Ide o holografické glitre, ktoré môžete nájsť na tomto odkaze
Za skvelú cenu máte v dvoch 3 gramových nádobkách jedny väčšie a jedny menšie glitre, ktoré sú perfektné na použitie nielen na nechty ale napríklad aj na dekorovanie rôznych predmetov, či inú kreatívnu činnosť. 
Ja som sa rozhodla použiť tie väčšie pretože na glitter placement sa s nimi lepšie a rýchlejšie manipuluje, než s tými malými. 
Takéto zdobenie patrí medzi moje najobľúbenejšie a rada ho využívam na nejaké špeciálne a výnimočné príležitosti. 
Tentoraz síce žiadna špeciálna udalosť nebola, no táto manikúra ma o to viac teší :) 
Prvýkrát som tiež lakovala tento krásny lak od China Glaze v odtieni In the near fuchsia, ktorý by ale nabudúce zniesol aj tri vrstvy. 
Ako sa vám tieto nechty páčia? :) 


                                              Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

11 komentárov