Perfect nude nail art

nedeľa, mája 07, 2017

 Ahojte! 
Keď mi prišla pečiatkovacia doštička z Bornprettystore s rôznymi vzormi tak som rozmýšľala, ktorý z nich by som použila k vytvoreniu manikúry. 
Chcela som vytvoriť jemnú nude manikúru, ktorá nepúta pozornosť a vyzerá decentne. 
Použila som perleťový lak od Pupy s číslom 201 na palec, ukazovák a malíček a pridala som ešte strieborné kamienky. 
Na prostredník a prstenník som ako základ nalakovala perfektný nude odtieň laku Temix a z doštičky naniesla vzor s oblúkmi. 
Doštičku môžete nájsť na tomto odkaze
Nemala som ale dobre pigmentovaný biely lak, takže vzor je veľmi slabo vidieť, čo je škoda. 
Nabudúce teda musím nejaký vzor vyskúšať s iným lakom aby to lepšie vyniklo. 
Celkovo sa mi táto manikúra ale páči a pre mňa spĺňa požiadavky perfektného nude nail artu. 
Ako sa vám nechty páčia? :) 




                                                Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

12 komentárov

  1. To razítko tam skoro nejde vidět :D Ale vypadají opravdu hodně decentně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno bohužiaľ je to tým málo pigmentovaným bielym lakom.

      Odstrániť
  2. Tak toto jsou fakt perfect nude nails :) mne se naopak líbí, že to razítko úplně nevolá do světa, ale že je tam takové decentní :)

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak toto je hodně povedené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na to že nude barvy nemám ráda se mi tento design líbí :) A myslím si, že ta nevýrazná bílá je tam právě fajn. Hodí se to asi víc než kdyby byla sytá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno aj mne sa to tak páčilo viac :)

      Odstrániť
  5. It's such a romantic manicure! I like the Pupa a lot, lovely shade.

    OdpovedaťOdstrániť