Silicone Colour Buttons from Bornprettystore

pondelok, mája 22, 2017

Ahojte!
V dnešnom článku mám pre vás tip na jeden produkt zo stránky bornprettystore.
Ide o silikónové nálepky, ktoré môžete použiť na UV gély ale aj na normálne laky a tým si uľahčíte výber laku, pretože hneď na vrchnáku fľaštičky vidíte farbu laku či gélu. 
Na výber je balenie s 25 kúskami alebo aj so 100 kolieskami. 
Ja som tieto nálepky použila na laky od Astoru, no po zaschnutí laku sa okraje dali odlúpnuť, takže to nebolo to najlepšie. 
Preto je tento produkt podľa mňa lepší na manipuláciu s UV či gel lakmi. 
Ak vás tento produkt zaujal, na stránke ho nájdete na tomto odkaze. :)






                                       Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Tieto nálepky sú super na tie laky, aspoň vieš, aké farby máš. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neodlupuje se ti ten lak od těch koleček? Jinak to vypadá jako fakt super věcička, já je zatím otáčím vzhůru nohama, ať vidím tu barvu a mám vzorníky :)

    OdpovedaťOdstrániť