Simple manicure with floral stamping plate

streda, mája 31, 2017

Ahojte! 
Túto jednoduchú manikúru som si vytvorila pomocou štyroch produktov (basecoat a topcoat nepočítam ).
Použila som Catrice Butterfly Kiss, zlaté glitríky, pečiatkovaciu doštičku a čierny pečiatkovací lak. 
Táto doštička mi prišla v krásnom kvietkovom obale a na nej sa nachádzajú rozličné kvietkované vzory, ktoré môžete vidieť aj na fotke nižšie. 
Na túto manikúru som si vybrala vzor ruží a na nechty ho naniesla pomocou čierneho pečiatkovacieho laku tiež z bornprettystore. 
Ostatné nechty som ešte oživila glitrami a jednoduchá manikúra bola hotová, 
Ako sa vám nechty páčia? :) 








 


                                         Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Nádhera! A tento obal na destičku jsem ještě neviděla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja som ho dostala prvýkrát a veľmi sa mi páči :)

      Odstrániť
  2. Krásné nehtíky :) taky mi teď přišla destička v květovaném obalu, i když s jiným vzorem :)

    OdpovedaťOdstrániť