Water marble with peel off liquid latex tape

piatok, mája 26, 2017

Ahojte! 
Rozhodla som sa poriadne vyskúšať techniku water marble, pretože predchádzajúce pokusy nedopadli úspešne. 
Tentoraz sa to ale podarilo a s výsledkom som bola veľmi spokojná :) 
Asi má na tom zásluhu aj táto skvelá pomôcka a tou je tekutý latex z bornprettystore
Síce som si už dávnejšie zaobstarala od inej značky jeden biely, no s týmto sa mi pracovalo výborne. 
Produkt môžete naniesť na okolie nechtov, aj na brušká prstov, pretože pri tejto technike sa lak usadí všade. 
Tento latex veľmi rýchlo schne, čo je jeho ďalšie plus. 
Ja som si najprv nalakovala nechty bielym lakom, aby farby lepšie vynikli. 
Ďalej som použila lak od NYC 320 blue sky a Essence 34 turn up the volume a podarilo sa mi vytvoriť celkom obstojné vzory, postupným cvikom to snáď bude ešte lepšie :) 
Pridala som ešte farebné ozdoby na zvyšné nechty a výsledok môete vidieť na fotkách :) 







                                                  Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

3 komentárov