DIY nail polish + Stamping Guide Template

piatok, júna 09, 2017


Ahojte!
V dnešnom článku vám ukážem jeden nail art, ktorý mal naozaj zaujímavý proces vzniku.
Vyrobila som si vlastný lak pomocou tmavo modrého mono tieňa od Rimmelu. 
Určite ste už videli ako jednoducho sa dá vyrobiť takýto vlastný lak, takže ak máte nejaké očné tiene, ktoré nepoužívate, možete to vyskúšať :) 
Tieň som nasypala do priesvitného laku Pupa, ktorého mi ostalo vo fľaštičke už menšie množstvo.
No a s výsledkom som bola prekvapená a potešená, že vznikol taký krásny odtieň  :) 
Proces výroby :) 
No a teraz k vytváraniu nail artu :) 
Z bornprettystore mi prišla takáto doštička, ktorá sa používa spolu s pečiatkovacou doštičkou. 
Pri pečiatkovaní ju položíte na doštičku a vzor môžete pečiatkovačom preniesť už v takom tvare, aký si vyberiete. 
Na tejto mojej doštičke sa nachádzajú rôzne tvary, najviac sa mi páči to srdiečko, trojuholník a kruh, sú také jednoduché ale dobre použiteľné. 
Na stránke sú na výber celkovo štyri doštičky, môžete ich nájsť na tomto odkaze

Na môj nail art som použila ten najmenší trojuholník a vzor z tejto doštičky.
Použila som opäť biely pečiatkovací lak a vzor na vyrobenom laku krásne vynikol :) 
Pridala som ešte dva šedé kamienky, ktoré ale pôsobili dosť nenápadne :D 
Ale výsledok sa mi veľmi páčil, tak mi dajte vedieť v komentároch, či aj vám :) 

                                               Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

11 komentárov