ESSENCE 104 SWEET AS CANDY & ROSES

streda, júna 28, 2017

 Ahojte! 
Dnes tu mám pre vás tieto jemné, romantické nechty.
Použila som lak od Essence, ktorý ste na blogu už mohli vidieť a keďže je veľmi málo pigmentovaný, musela som naniesť štyri vrstvy, aby som dosiahla potrebné krytie. 
Najviac som sa ale tešila na použitie vodolepiek, ktoré majú krásny vzor ruží a aplikovala som ich na každý necht.
Vodolepky môžete nájsť na tomto odkaze
Ako sa vám výsledok páči ? Dajte mi vedieť v komentároch :) 







You Might Also Like

5 komentárov

  1. Tento lak mám, ale tmavší a je dokonalý. :) A tohle se mega povedlo skvěle to k sobě ladí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nehty se ti fakt povedly, ta barva laku je nádherná ♥

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherné ružičky :P takéto nechty by som si vedela predstaviť na svadbe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sweet as candy mám taky, ale myslím, že to nebyla 104. Asi mají nějakou novou kolekci. Ale vypadá to fakt krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť