Rimmel Funtime Fuchsia & white floral stamping design

nedeľa, júna 04, 2017

Ahojte! 
V tejto manikúre som použila opäť môj obľúbený lak od Rimmelu, ktorý ste mohli vidieť v jednom  článku aj v apríli, keďže sa ho snažím minúť, lebo je ho už málo. 
Tento odtieň je však krásny a preto vyzerá dobre v každej manikúre a nesklamal ani tentokrát :) 
Rozhodla som sa vyskúšať ešte ďalší vzor z kvietkovanej pečiatkovacej doštičky a vzor som naniesla pomocou bieleho pečiatkovacieho laku. 
Pracovalo sa mi s ním veľmi dobre a potešila ma jeho pigmentácia, keďže vzor bol krásne vidieť. 
Na nechty som už nič nepridávala, výsledok sa mi veľmi páčil takto, dajte mi vedieť v komentároch, či aj vám :) 
Lak nájdete na tomto odkaze :) 









                                                               Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Na první pohled jsem si myslela, že máš stejný lak co já zrovna na nehtech, ale ten můj je 323 Don't be shy a je víc zářivější :D Ale tady ty laky od Rimmelu vypadají fakt dobře a ta destička z BP je fakt krásná, asi si ji taky pořídím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je naozaj krásna,určite nebudeš ľutovať :)

      Odstrániť
  2. Rimmel má hodně pěkné barvičky. :) Povedené.

    OdpovedaťOdstrániť