Born Pretty Chameleon Glitter Sequins Nail Polish: Dream Castle

streda, júla 19, 2017

 Ahojte! 
Z bornprettystore mi prišiel ďalší krásny lak, ktorý vám chcem v tomto článku ukázať. 
Ide teda o efektový lak so šupinkami, konkrétne ja som si vybrala kombináciu modrých s názvom Dream Castle.
Na stránke nájdete aj ďalšie varianty , napr. so zelenými šupinkami. 
Takéto efektové laky sa často dávajú práve na čierny podkladový lak, aby to krásne vyniklo a tak som to urobila aj ja. 
Na čierny lak Rimmel Black out som naniesla dve vrstvy Dream Castle a výsledok sa mi veľmi páčil, hoci je to nenáročná manikúra, no vyzerá zaujímavo a zaujme na prvý pohľad.
Dajte mi vedieť v komentároch, čo na tento lak vravíte vy :) 

                                                         Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31 

You Might Also Like

11 komentárov

  1. To je fakt nádherné ty jo :O ten efekt se mi moc líbí ♥

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To jsou naprosto dokonalé nehty! Moc se mi líbí ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny je! Keď tak kukam na tie ďalšie varianty, tak si tuším ani neviem vybrať. Všetky by som brala :D ... Inak topcoat od SH už mám zapísaný v diáry :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je vážně krásný efekt!

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great post dear ❤
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť