Unicorn Powder Born Pretty Store

pondelok, júla 17, 2017

Ahojte! 
Konečne som aj ja vyskúšala Unicorn powder a bola som z výsledných nechtov nadšená :) 
Tento prášok mám v 0,2 gramovom balení a asi ho budem musieť objednať znova, pretože je naozaj krásny a na stránke Bornprettystore ho majú aj vo väčšej gramáži. 
Nechty som sa rozhodla nalakovať pastelovými odtieňmi a preto som použila Rimmel Loose your lingerie a S-he s číslom 272. 
Práve na Rimmel som naniesla prášok, konkrétne však na zaschnuté lepidlo značky Global Nail a následne som na prášok použila Peel off basecoat. 
Na ostatné nechty som ešte pridala ozdôbky a všetko zalakovala topcoatom od Sally Hansen, ktorý je mojou stálicou v lakovaní. 

Ako sa vám výsledok páči? 
Už ste skúšali tento nejaký Unicorn powder? :)


Prášok hádže krásne odlesky tu napr. do fialkova :) 

                                           Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

10 komentárov

  1. To je krása! :) Přesně takhle si představuje jednorožčí nehty :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne sú! Tieto prášky sa mi vždy páčili, ale ja sa k nim neviem odhodlať (skôr ma máta aký by z toho bol bordel :D ) Priznám sa, trošku ťa s tými ozdobami kopírujem, tiež si rada dávam kamienky presne na to isté miesto :D inšpiruješ ma ;) Veronka, opýtam sa ťa, ten topcoat od Sally Hansen zaschne rýchlo? A drží? Mala som rada Od Essence Better Than Gel Nails ale už ho nikde neviem zohnať, tak hľadám nejakú alternatívu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romi :)
      To som rada, že ťa inšpirujem a Sally Hansen odporúčam všetkými desiatimi. Pre mňa je to určite najlepší topcoat, zaschne veľmi rýchlo a nechty mi vydržia s krásnym leskom naozaj dlho. Už ani nepočítam, koľký krát som si ho kúpila a keď lakujem nechty sestre, aj ona je s ním veľmi spokojná a tiež si ho pochvaľuje :)
      Ak si ho kúpiš tak daj vedieť, či si s ním spokojná aj ty :)

      Odstrániť
  3. Tak to je nádhera! :) Povedené

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá fakt zajímavě :) Akorát se mi zdá, že BP dává čím dál tím menší množství těch prášků a chtějí za to čím dál tím víc peněz :D Za chvilku to bude 0.05 gramů na jeden nehet za dolar :D Možná to bude cenově přijatelnější, až opadne ten boom no :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno teraz je to veľký trend takže to bude tým :D

      Odstrániť