Essence 05 love and care & rose stickers ­čî╣

utorok, augusta 22, 2017

 Ahojte! 
V tomto ─Źl├ínku m├í hlavn├║ ├║lohu skvel├Ż nov├Ż lak od Essence z rady Glow & Care, konkr├ętne odtie┼ł 05 love and care
Bola som pr├şjemne prekvapen├í, ┼że mi lak kryl skvelo (povedala by som a┼ż perfektne) v prvej vrstve, no ako v┼żdy aj pri in├Żch lakoch som naniesla aj druh├║ vrstvu. 
Odtie┼ł mi pripad├í sk├┤r tak├Ż jesenn├Ż tak┼że sa bude hodi┼ą do toho obdobia, ─Źo mysl├şte?
Na fotk├ích na slnku je odtie┼ł tak├Ż do fialkova, no na┼żivo je to jemn├í staroru┼żov├í farba :) 
Na dva nechty som e┼íte pridala n├ílepky s ru┼żami a na ostatn├ę nechty mal├Ż kamienok. 
Ako sa v├ím tieto nechty p├í─Źia?  :) 





You Might Also Like

5 komentárov

  1. Ten lak m├í bo┼ż├ş odst├şn a i ty samolepky vypadaj├ş kr├ísn─Ť :) mne ale nikdy na nehtech nevydr┼żely :/

    Little Dreamer

    Odpoveda┼ąOdstr├íni┼ą
    Odpovede
    1. ─Äakujem :) treba ich dobre zalakova┼ą topcoatom :)

      Odstr├íni┼ą
  2. J├ę├ę├ę to vypad├í skv─Ťle. :)

    Odpoveda┼ąOdstr├íni┼ą
  3. Tie nechty sa ti naozaj ve─żmi podarili. :) M├ím rada ru┼żov├║ farbu. A tie ru┼żi─Źky na nich. :O

    www.annslifea.blogspot.sk

    Odpoveda┼ąOdstr├íni┼ą