Maybelline 21 Pink in the park & effect topper 💟

pondelok, septembra 11, 2017

 Ahojte! 
V dnešnom článku vám ukážem túto letnú ružovú manikúru.
Krásny žuvačkový odtieň laku Maybelline s názvom Pink in the park som naniesla na všetky nechty a následne som na prostredník a prstenník nalakovala efektový lak z obchodu Tedi. 
Laky značky Beauty Women stoja skoro všetky jedno euro a keď som uvidela tento s rôznymi ružovými, čiernymi či bielymi tvarmi v takej peknej kombinácii, tak som neváhala a kúpila si ho. 
A práve s týmto ružovým lakom od Maybelline to pekne vyniklo a nechty sa mi páčili :) 
Ako sa páči táto ružová kombinácia vám? 








You Might Also Like

3 komentárov

  1. Tedi? Jenom za jedno euro? Kam že to chodíš kupovat? To tady v Česku vůbec nemáme :D Vypadá dost zajímavě...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú tam niekedy naozaj pekné kúsky :D
      Je to podobný obchod ako Kik, tam som pred rokmi kupovala laky na nechty, ale už ich tam tuším nemávajú v sortimente bola to napr. značka Paris Memories..

      Odstrániť