­čŹé Fall nails N.1/ Collab with Nailsfromczech

nede─ża, okt├│bra 08, 2017



Ahojte! 
Jese┼ł m├íme u┼ż v plnom pr├║de a aj ke─Ć mi leto ve─żmi ch├Żba, sna┼ż├şm sa toto ro─Źn├ę obdobie nejako spr├şjemni┼ą. 
Napr├şklad jesenn├Żm nail artom, ktor├Ż v├ím uk├í┼żem dnes ako prv├Ż tohtoro─Źn├Ż. 
S diev─Źatami z blogu Nailsfromczech sme sa rozhodli spravi┼ą spolupr├ícu v podobe dvoch ─Źl├ínkov na jesenn├║ tematiku a prv├Ż v├Żsledok m├┤┼żete vidie┼ą u┼ż v ├║vodnej fotke :) 
Zvolili sme (najsk├┤r nepl├ínovane) zvierac├ş mot├şv a ka┼żd├í z n├ís vytvorila nejak├ę zviera, ktor├ę je pre toto ro─Źn├ę obdobie pekn├Żm symbolom. 
Ja som zvolila jele┼ła, ┼áarlota l├ş┼íku a Lucka sovu a ich kr├ísne v├Żtvory si m├┤┼żete pozrie┼ą na ich blogu v tomto ─Źl├ínku :) 
Ako podkladov├Ż lak som zvolila Catrice Naked Brown a na┼ł som potom naniesla trblietav├Ż Stardust.
Dlho som rozm├Ż┼í─żala, ─Źo vytvor├şm a ke─Ć ma napadol zvierac├ş mot├şv, jele┼ł mi pri┼íiel ako najlep┼íia vo─żba. Pomocou predlohy som si hlavu jele┼ła s parohami nakreslila na papier a potom akrylovou farbou prekreslila na matn├║ podlo┼żku, prelakovala priesvitn├Żm lakom a vytvorila si tak vlastn├║ vodolepku. 
Ako sa v├ím tieto jesenn├ę nechty p├í─Źia? :) 



You Might Also Like

2 komentárov