🍁Fall nails N.2/ Collab with Nailsfromczech

nedeľa, októbra 22, 2017

Ahojte!
Dnes tu mám pre vás druhý jesenný collab článok s Luckou a Šarlotou z blogu Nailsfromczech .
Dievčatá vytvorili krásne dizajny s tematikou lístia a viac sa môžete dočítať u nich v tomto článku :) 
Keďže ja nemám žiadnu pečiatkovaciu doštičku alebo vodolepky s typickým jesenným dizajnom, rozhodla som sa vytvoriť fishtail vzor pomocou odtieňov lakov, ktoré mi evokujú jeseň. 
Použila som Rimmel 800 Black out ako podklad a ako ďalšie laky som si vybrala Essence 52 Amazed by you, Essence 31 Electriiiiiic, Astor 294 Jungle forest, Trend it up 230. 
Po nanesení čierneho laku som počkala, kým uschne a nalepila som tenké oddelovacie lepiace pásky a každý vzor vyplnila lakmi pomocou tenkých štetcov. 
Táto manikúra bola teda dosť pracná a časovo dala zabrať, no s výsledkom som bola spokojná a veľmi sa mi páčil. 
Čo na tento výtvor vravíte vy? :) 



You Might Also Like

2 komentárov